Wednesday, November 18, 2009

lumut aku merindui mu



oh lumut...

untuk pengetahuan ko ni msk dh kali yg ke 8 aku tambah roti canai
sambil berlinang air kopi tumpah dalam roti canai yg aku tgh nikmati nih
oleh sebab aku terlampau merindui ko lumut

oh lumut ku...

kemana ko menghilang lumut aku tak menkonsenteret kn kerja2
tanaman anggur
yg telah aku usaha kan bertahun lama nyer dgn jaya nya
sampai sekarang blum lagi kerja tu aku dapat tinggal kan tapi lumut
ko serperti tidak hirau kan aku ko pergi tanpa memnadang aku
sambil menoleh aku yg terlompat2 mcm ungka
melambai mu pergi..

huhuk...
wohhh lumut ku...

aku tahu dan firasat ku mengatakan esok ko akan kembali
menemui ku dan memenuhkan jala aku
sampai sekor ikan pon tk lekat di jala ku untuk ku jual di kedai pak saman
hampeh ko lumut
wawawa..

bye lumut
yg merinduimu aku yg sengal

cerita lumut di atas tk dak kena mengena ngan org bernama lumut atau pun lumut di perak
atau pun ngan kontez lumut yg sedang di pertandingkan dgn hangat skarng ni...
tata titi titu

1 comment:

  1. salam bro...

    saje singgah blog ko nih..

    thanx la vote aku tp aku dah tarik diri sr dr contest lumut tu..

    nanti aku jenguk blog ko lg ek..

    ReplyDelete